Intercamp Nizozemsko 2019

O co jde

Intercamp je velké evropské víkendové setkání oddílů 8 zemí Intercamp Committee – Česka, Polska, Německa, Nizozemí, Belgie, Francie, Velké Británie a Evropských oddílů USA. Akce se koná 3 dny každý rok na svatodušní svátky (koncem května či června) vždy od pátečního večera do pondělního dopoledne. Tradice pořádání Intercampu překonala v roce 2017 už půl století!

Intercamp může posloužit zejména jako skvělá první mezinárodní skautská zkušenost. V letošním roce se očekává až  4000 účastníků, český kontingent  čítá kolem 900 osob.

Již jsme se zúčastnili Intercampu v roce 2006 v Německém Vilsecku.

Kde

Nizozemsko, okolí vesnice De Steeg. Odkaz na mapy

Termín

Samotná akce začíná v pátek 7.6. v odpoledních hodinách a končí v pondělí 10.6. v dopoledních hodinách.

Odjezd ve středu 5.6. v 18:30 autobusem z Přelouče.

Návrat  v pondělí 10.6. pozdě odpoledne až večer (upřesníme během cesty).

Program

Čtvrtek: Návštěva Amsterdamu.

Pátek, Sobota, Neděle: Intercamp.

Pro koho

Událost je určená účastníkům ve věku 11 až 17 let.  Z Přelouče vyrazí maximální možný počet skautů a skautek (20 skautů, nebo skautek a jejich 4 vedoucí). Seznam přihlášených účastníků zde.

Doprava

Na Intercamp pojedeme autobusem a dodávkou společně s dalšími skauty z celé ČR.

Strava

Vezměte si svačinu na noc, snídani na čtvrtek, oběd na čtvrtek (budeme sdílet společně v Amsterdamu piknik), svačinu na čtvrtek. 

Další jídlo budeme zajišťovat společně (alespoň jedno teplé jídlo denně).

Platba

Registrační poplatek je 560 Kč.  Tento poplatek odešleme pořadatelům Intercampu. Poplatek uhraďte do 15.1. na účet střediska 2800078139/2010. Do komentáře připište: jmeno_přijmeni_Intercamp

Poplatek za dopravu, stravu, program v Amsterdamu, ubytování v kempu, šátek kontingentu a další materiál činí 3000 Kč.  Poplatek uhraďte do 30.4. na účet střediska 2800078139/2010. Do komentáře připište: jmeno_přijmeni_Intercamp

V případě, že by pro Vás byla částka příliš vysoká a mohla by způsobit neúčast na Intercampu neváhejte se obrátit na vedoucí.

Dohromady bude akce stát nejvíce 3560 Kč

Středisko na akci přispívá částkou 15 000 Kč.

Dokumenty

Do 15.1. je třeba odevzdat řádně vyplněnou přihlášku.

Při odjezdu je třeba odevzdat: zdravotní dotazník, souhlas s vycestováním, platný cestovní doklad, kartičku pojištěnce, potvrzení o platném cestovním pojištění do zahraničí.

Schůzka pro účastníky

Proběhla v pátek 12.4., o další budete informováni.

Vedoucí

Klárka, Kačaba, Píťa a Wabi. V případě potřeby kontaktujte nejlépe Klárku.