Informační booklet
Zde si můžete zobrazit informační booklet v českém jazyce.
O co jde
Intercamp je velké evropské víkendové setkání oddílů 8 zemí Intercamp Committee – Česka, Polska, Německa, Nizozemí, Belgie, Francie, Velké Británie a Evropských oddílů USA. Akce se koná 3 dny každý rok na svatodušní svátky (koncem května či června) vždy od pátečního večera do pondělního dopoledne. Tradice pořádání Intercampu překonala v roce 2017 už půl století!
Intercamp může posloužit zejména jako skvělá první mezinárodní skautská zkušenost. V letošním roce se očekává až 4000 účastníků, český kontingent čítá kolem 900 osob.
Již jsme se zúčastnili Intercampu v roce 2006 v Německém Vilsecku.
Kde
Nizozemsko, okolí vesnice De Steeg. Odkaz na mapy
Termín
Samotná akce začíná v pátek 7.6. v odpoledních hodinách a končí v pondělí 10.6. v dopoledních hodinách.
Odjezd ve středu 5.6. v 18:30 (sraz v 18:00) autobusem z autobusového nádraží.
Návrat v pondělí 10.6. večer (upřesníme během cesty, cca 22:00).
Program
Čtvrtek: Návštěva Amsterdamu.
Pátek, Sobota, Neděle: Intercamp.
Pro koho
Událost je určená účastníkům ve věku 11 až 17 let. Z Přelouče vyrazí maximální možný počet skautů a skautek (20 skautů, nebo skautek a jejich 4 vedoucí). Seznam přihlášených účastníků zde.
Doprava
Na Intercamp pojedeme autobusem a autem společně s dalšími skauty z celé ČR.
Strava
Vezměte si svačinu na noc, snídani na čtvrtek, oběd na čtvrtek (budeme sdílet společně v Amsterdamu piknik), svačinu na čtvrtek.
Další jídlo budeme zajišťovat společně (alespoň jedno teplé jídlo denně).
S sebou
Důležité dokumenty: Zdravotní dotazník
Souhlas s vycestováním
Platný cestovní doklad
Kartičku pojištěnce
Potvrzení o cestovním pojištění
Do zavazadla: Ešus, příbor
Spacák, karimatku
Vybavení jako na výpravu
Skautský kroj, triko, apod.
Sportovní oblečení
Pokrývku hlavy
Pláštěnku
Náhradní obuv
Baterku
Léky
Hygienickou taštičku
Prázdnou plechovku na program!
2-3 čajové svíčky
Volitelně hudební nástroj
Do tašky do autobusu: Občanský průkaz (pas)
Kinderyl, pokud potřebujete
Kapesné
Svačina na středeční noc
Snídaně na čtvrtek
Oběd na čtvrtek (budeme sdílet v Amsterdamu piknik)
Všechny důležité dokumenty
Telefon s uloženým telefonním číslem na Klárku a na Píťu (pozor! zkontrolujte aktivovaný roaming, popř. si do něj stáhněte booklet)
Platba
Registrační poplatek je 560 Kč. Tento poplatek odešleme pořadatelům Intercampu. Poplatek uhraďte do 15.1. na účet střediska 2800078139/2010. Do komentáře připište: jmeno_přijmeni_Intercamp
Poplatek za dopravu, stravu, program v Amsterdamu, ubytování v kempu, šátek kontingentu a další materiál činí 3000 Kč. Poplatek uhraďte do 30.4. na účet střediska 2800078139/2010. Do komentáře připište: jmeno_přijmeni_Intercamp
V případě, že by pro Vás byla částka příliš vysoká a mohla by způsobit neúčast na Intercampu neváhejte se obrátit na vedoucí.
Dohromady bude akce stát nejvíce 3560 Kč
Středisko na akci přispívá částkou 15 000 Kč.
Dokumenty
Do 15.1. je třeba odevzdat řádně vyplněnou přihlášku.
Při odjezdu je třeba odevzdat: zdravotní dotazník, souhlas s vycestováním, platný cestovní doklad, kartičku pojištěnce, potvrzení o platném cestovním pojištění do zahraničí.
Schůzka pro účastníky
Proběhne v pátek 30.5. od 17:00.
Role
Team leader: Béďa + Mrkef
Master Chef: Simča + Kousi + Myšák + Míša
Communication master: Opi + Lišťa
Material manager: Jonáš + Štěpka
Flag bearer: Pajas
Money master: Agnes + Vata
Photographer: Opi + Lišťa
Program chief: Trojka + Klíště + Nelča
First Aid: Alchy + Hlína + Hollywood
Vedoucí
Klárka, Kačaba, Píťa a Robinson. V případě potřeby kontaktujte nejlépe Klárku.