Intercamp Nizozemsko 2019

Informační booklet

犀利士
rcamp.info/wp-content/uploads/2019/04/InformationBooklet-IC2019-CzechTroops.pdf?fbclid=IwAR2INFzMKSC9Bl_uaV74vnUNdvD4pZKeMomW_UoGXXwp0vXmGUnInlVJFUI“>Zde si můžete zobrazit informační booklet v českém jazyce.

O co jde

Intercamp je velké evropské víkendové setkání oddílů 8 zemí Intercamp Committee – Česka, Polska, Německa, Nizozemí, Belgie, Francie, Velké Británie a Evropských oddílů USA. Akce se koná 3 dny každý rok na svatodušní svátky (koncem května či června) vždy od pátečního večera do pondělního dopoledne. Tradice pořádání Intercampu překonala v roce 2017 už půl století!

Intercamp může posloužit zejména jako skvělá první mezinárodní skautská zkušenost. V letošním roce se očekává až  4000 účastníků, český kontingent  čítá kolem 900 osob.

Již jsme se zúčastnili Intercampu v roce 2006 v Německém Vilsecku.

Kde

Nizozemsko, okolí vesnice De Steeg. Odkaz na mapy

Termín

Samotná akce začíná v pátek 7.6. v odpoledních hodinách a končí v pondělí 10.6. v dopoledních hodinách.

Odjezd ve středu 5.6. v 18:30 (sraz v 18:00) autobusem z autobusového nádraží.

Návrat  v pondělí 10.6.  večer (upřesníme během cesty, cca 22:00).

Program

Čtvrtek: Návštěva Amsterdamu.

Pátek, Sobota, Neděle: Intercamp.

Pro koho

Událost je určená účastníkům ve věku 11 až 17 let.  Z Přelouče vyrazí maximální možný počet skautů a skautek (20 skautů, nebo skautek a jejich 4 vedoucí). Seznam přihlášených účastníků zde.

Doprava

Na Intercamp pojedeme autobusem a autem společně s dalšími skauty z celé ČR.

Strava

Vezměte si svačinu na noc, snídani na čtvrtek, oběd na čtvrtek (budeme sdílet společně v Amsterdamu piknik), svačinu na čtvrtek. 

Další jídlo budeme zajišťovat společně (alespoň jedno teplé jídlo denně).

S sebou

Důležité dokumenty:   Zdravotní dotazník

Souhlas s vycestováním

Platný cestovní doklad

Kartičku pojištěnce

Potvrzení o cestovním pojištění

Do zavazadla:       Ešus, příbor

Spacák, karimatku

Vybavení jako na výpravu

Skautský kroj, triko, apod.

Sportovní oblečení

Pokrývku hlavy

Pláštěnku

Náhradní obuv

Baterku

Léky

Hygienickou taštičku

Prázdnou plechovku na program!

2-3 čajové svíčky

Volitelně hudební nástroj

 

Do tašky do autobusu:    Občanský průkaz (pas)

Kinderyl, pokud potřebujete

Kapesné

Svačina na středeční noc

Snídaně na čtvrtek

Oběd na čtvrtek (budeme sdílet v Amsterdamu piknik)

Všechny důležité dokumenty

Telefon s uloženým telefonním číslem na Klárku a na Píťu (pozor! zkontrolujte aktivovaný roaming, popř. si do něj stáhněte booklet)

Platba

Registrační poplatek je 560 Kč.  Tento poplatek odešleme pořadatelům Intercampu. Poplatek uhraďte do 15.1. na účet střediska 2800078139/2010. Do komentáře připište: jmeno_přijmeni_Intercamp

Poplatek za dopravu, stravu, program v Amsterdamu, ubytování v kempu, šátek kontingentu a další materiál činí 3000 Kč.  Poplatek uhraďte do 30.4. na účet střediska 2800078139/2010. Do komentáře připište: jmeno_přijmeni_Intercamp

V případě, že by pro Vás byla částka příliš vysoká a mohla by způsobit neúčast na Intercampu neváhejte se obrátit na vedoucí.

Dohromady bude akce stát nejvíce 3560 Kč

Středisko na akci přispívá částkou 15 000 Kč.

Dokumenty

Do 15.1. je třeba odevzdat řádně vyplněnou přihlášku.

Při odjezdu je třeba odevzdat: zdravotní dotazník, souhlas s vycestováním, platný cestovní doklad, kartičku pojištěnce, potvrzení o platném cestovním pojištění do zahraničí.

Schůzka pro účastníky

Proběhne v pátek 30.5. od 17:00.

Role

Team leader:                        Béďa + Mrkef

Master Chef:                        Simča + Kousi + Myšák + Míša

Communication master:     Opi + Lišťa

Material manager:               Jonáš + Štěpka

Flag bearer:                          Pajas

Money master:                     Agnes + Vata

Photographer:                      Opi + Lišťa

Program chief:                     Trojka + Klíště + Nelča

First Aid:                               Alchy + Hlína + Hollywood

Vedoucí

Klárka, Kačaba, Píťa a Robinson. V případě potřeby kontaktujte nejlépe Klárku.